Marketing sensoryczny

IMS S.A.

Istnieje tak wiele innowacyjnych narzędzi, które decydują o zaangażowaniu i satysfakcji twoich klientów. Okazuje się, że klienci nie zawracają uwagi jedynie na produkt, ale na cała otoczkę która mu towarzyszy.

IMS to lider marketingu sensorycznego, który umiejętnie wpływa na wszystkie zmysły klienta. Spraw aby twoi klienci poczuli się komfortowo w twoim sklepie, zacznij odżyłowywać na ich odczucia za pomocą aromamarketingu, audiomarketingu oraz kampanii reklamowych i eventów przeprowadzanych na terenie sklepów i centrów handlowych.

IMS współpracuje z czołowymi markami, m.in z producentem telefonów Huawei. W około 36 centrach handlowych na terenie Polski, IMS przeprowadziło kampanie reklamowa Mall TV z udziałem znanego piłkarza Roberta Lewandowskiego. Innymi znanymi klientami IMS są m.in. takie marki jak Orsay, czy PKP Intercity. IMS korzysta z technologii Digital Signage, która jest doskonałą alternatywą dla nudnych plakatów i banerów promocyjnych.

W świecie wypełnionym reklamą, liczy się pomysłowość, oryginalność oraz odpowiednio opracowana strategia promocyjna. Te cele z pewnością zostaną osiągnięte przy współpracy z IMS. Zapoznaj się z ich stroną internetową, gdzie dowiesz się więcej o tej firmie.


Adres: ul. Puławska 366, 02-819 Warszawa

E-mail: biuro@ims.fm

Telefon: 22 870 67 76

WWW: http://www.ims.fm